Translate

måndag 1 februari 2010

Ensam start på veckan.

Nu har man precis vaknat och satt på datorn. Terje stack för några timmar sedan och kommer inte hem förrän imorgon. Han har åkt med skolan och ska ha fest ikväll. 

Kommer att kännas både konstigt och tomt att sova utan honom.. Har ju trots allt haft honom bredvid mig i ett halvår och igår morse, efter vi myst så kände jag äkta kärlek mot honom. Äkta kärlek är ju att man ger och tar. Och ställer upp för den andre utan att behöva något tillbaka. Så kände jag igår.. Jag ville ge honom kärlek utan att det behövdes något motiverande för att jag skulle göra det.

Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på denna dag.. Har fortfarande inga kompisar att tala om, så jag har ingen att umgås med... Det jag skulle kunna göra är ju att hitta någon utställning eller något att åka på... Annars kan jag ju städa, som jag alltid gör.

Vädret är soligt och fint ute och kaninerna verkar pigga idag ^^ För mig blir det väl kanske lite Conan för omväxlings skull idag. men planerar också att titta på House och kolla jobbannonser.. Men först; Frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar