Translate

söndag 31 januari 2010

Långpromenad.


Idag har varit en bra dag. Drömde en rätt upphetsande dröm imorse som reuslterade i en mysstund med pojken när jag vaknat :P. Efter det blev det städning av kaninburar och sedan frukost. Jag har varit lite nyttig idag och städdat i köket.

Vi har just kommit hem från en långpromenad. Söndagar är promenaddagarn och idag tyckte jag att vi kunde gå till Majorstuen och ta T-banan tillbaka. Det blev en mysig promenad med en del diskuterande och konverserande.

Efter vi stannat vid en delikatessbutik och införskaffat oss en varsin muffinette, med varm dryck så hittade vi en rätt häftig buske. Såhär när det börjar bli mildare och sedan fryser på, kan man hitta rätt häftiga grejer!

Enjoy!

Självklart hade jag med mitt minne till guldfisk glömt och ta med mig månadskortet (Pinsamt!), då det var jag som föreslog att vi skulle ta T-banan tillbaka... så när vi kom fram fick Terje betala biljetten åt mig. Men men.. Bättre lycka nästa gång. På vägen upp från Storo kom en brandbil som åkte in åt det hållet man kan åka upp till oss.. Och jag kom på att jag skruvat upp elementet innan vi gick.. Så vägen hem blev ett orosmoment för mig där jag såg framför mig hur det brann hos oss när vi kom upp. Till min STORA lättnad var det bara min livliga fantasi som spelat mig ett spratt... Men det var otroligt jobbigt!

Att bara tänka på att mina söta små lurviga kaniner ska ha brunnit inne, vänder ut och in på hela mig... om det hade hänt, hade jag aldrig, Aldrig förlåtit mig själv!! Så de fick en varsin godis, kli bakom öronen och en varsin puss när vi kom hem. Jag älskar dem verkligen.... 

Nu blir det slappkväll med House eller Conan. De andra ska spela på test-servern på Conan. jag har inte den installerad på laptopen jag sitter på och den tar så stor plats, så det inte är någon vits att installera den heller. Så det skulle då bli lvling med någon av mina chars på den vanliga servern.

Ha det!! //Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar