Translate

lördag 2 januari 2010

Hemankomst.

I'm siiiiiiick av Bloosweater på Deviantart.com

Ja, då hade dagen kommit för hemgång från Kongsberg. Idag har förkylningen varit extra intensiv, men jag lyckades ändå vakna tidigt och kom igång med förberedelserna för att åka hem.

Jag har inte varit så jättesjuk de dagarna jag varit sjuk.. Det verkar som att jag bara haft feber om nätterna och annars har jag mest varit snorig.. Men idag fick jag världens yrselanfall. Jag har varit svag och haft svårt att hålla mig på benen..

När vi kom hem vid 5-tiden så blev det inte så mycket bättre. All negativitet kom över mig och jag var rätt deppig ett tag.. Det beror främst på att jag fortfarande inte hört något från accessorize, även om jag nu försökt ta kontakt och det att jag inte ser fram emot vardagen igen. De trista, långa dagarna sittandes här på rummet med musik och kaninerna som mitt enda sällskap. Dessutom har vi ju ingen vidare mat i huset, då vi varit borta i ca två veckor.

Men men.. jag kommer igen. Svackorna kommer lite då och då, speciellt när man är sjuk :P Jag hoppas på att kunna hitta ett jobb snart... coh att få tag på min närmaste vän, Ida som jag inte lyckats få tag i sen vi åkte i princip. Saknar henne..

Men jag vill tacka alla för de fina nyårshälsningarna och hoppas att alla hade ett fint nyår. Det hade jag.

Kram//Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar