Translate

onsdag 20 januari 2010

Neutral.

Inatt sov jag tugnt.

Jag sov så tugnt att Terje tydligen inte fick någon kontakt med mig när han skulle till jobbet. Så när jag vaknade imorse blev jag förbryllad över att vakna utan Terje och utan att minnas att han stuckit hemifrån. men klockan var då 10, så han hade varit borta någon timme eller två.

Men det var skööönt. Tack vare öronpropparna fick jag en lång god natts sömn med bara ett avbrott. Jag har sovit så lätt de senaste 9-10 dagarna tack vare den lilla busungen så det kändes uppfriskande att veta att jag nu kan sova ordentligt.

Dagen har flytit på. Jag bestämde mig rätt tidigt för att jag skulle vara duktig idag, vilket jag har varit. ^^ Jag städade åt kaninerna och bäddade sängen innan jag satte mig vid datorn och kollade på House. Där blev jag sedan sittandes till kl 13-14, då jag bestämde mig för att jag skulle sätta igång så jag hann ut innan Terje kom hem.

Jag diskade, sorterade upp tomglas, skrubbade av spisen och sopskåpet. Det var det jag hann med innan Terje kom och det var dags för en promenad. Så vi tog tomglas och pant och gick till en återvinningsstation. Därifrån fortsatte vi promenaden ned mot Kjelsås och på vägen beställde vi sushi.

Så nu på kvällen har jag kollat på House och hållt koll på kaninerna som skuttat runt tillsammans ute. Jag har köpt en ny vattenflaska idag som ska vara väldigt bra, för att den ska tydligen inte låta så mycket. Den har de tyckt varit väldigt intressant, men har inte druckit ur än.. så vi får väl se om de fattar att det är en vattenflaska. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar