Translate

onsdag 6 januari 2010

Tvätta nu husmor.

Desperate housewife av glicerinia på Deviantart.com

Mitt förra inlägg var rätt negativt.. men det var skönt att få ut det. På kvällen igår hade jag lugnat ned mig och det blev en fin kväll med Conan och film. Jag är rätt stolt över mig själv då jag under raidet i Conan lyckades hamna på en bra plats under listan vem som gjort mest healing, även om jag hade problem med förbindelsen så allt bara hoppade och hackade (Så kallat lag).

Idag märks det att jag är lite friskare. Jag vaknade tidigare och klev upp tidigare. Så nu har man sorterat upp tvätt och börjat tvätta i den nya maskinen ^^. Skönt, men även jobbigt att gå igenom alla kläder och få tvättat de kläder man inte kunde tvätta förut då lågtemp-programmen inte fungerade.. Så man har en del kläder som är halvskitiga :P

Så fick jag mig till slut en varm dusch igårkväll! Ni anar inte hur skönt det var. Nu känner man sig som en ny människa!

Men jag drömde åter igen en prestationsdröm inatt.. Vilket är lite påfrestande. När man fylls av känslan att man vill något sååå mycket, men inte får eller kan... Tror det hela handlar om min situation med jobbsökeri och sysslolöshet. Får väl hoppas att det löser sig så småningom. Idag ska jag iaf leka husmor och tvätta! Så man kan känna sig duktig senare :)

Nu blir det frukost och eventuellt Conan i väntan på att tvätten ska bli klar. Nu har vi ju en praktisk timer som säger hur lång tid programmet kommer att ta ^^

Sees!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar