Translate

torsdag 11 februari 2010

Social dag.

Ja, då satt man här. Idag har varit en bra dag med sociala tillställningar. Det var två bussbyten innan jag var framme vid hållplatsen där Argesh skulle möta mig. Efter ett tag kom hon och det blev ca 5 timmar med prat, chokladdrickande och allmänt kul.

Det var väldigt kul att få lära känna henne bättre och vi pratade faktiskt om att kolla upp om jag eventuellt kunde flytta in hos henne ett tag om några månader. Det skulle vara helt fantastiskt. Hennes lägenhet var jättefin och jag älskade hennes badrum. Ett badrum med lyx!

Så nu har jag precis pratat klart med Ida. Kul att få pratat med henne en stund också. Imorgon blir det hårfärgning och umgänge med Marianne. Men nu ska jag nog förbereda mig för sängen.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar