Translate

fredag 5 februari 2010

Dagen före dagen

Idag har Terje varit hemma med mig. Han försökte kliva upp lite tidigare men mådde inget vidare, så han kom tillbaka till sängen och lade sig hos mig <3.>Kaninerna har varit livliga för omväxlings skull, så jag passade på att traumatisera dem lite med en trimmning av klorna. Vid vilket de protesterade mot lite grann, men tog emot utan att bråka alltför mycket. Resten av dagen har bestått av städning, vikning av tvätt och nu Fringe, efter en promenad till affären.

Mormor ringde idag också. Väldigt kul att höra av henne. Saknar henne och det är alltid kul att höra hur det går därborta. Även om det mest blev prat om mig.. Skulle gärna fått reda på mer om hur det går med dem. Men förhoppningsvis så får jag någon kommentar av henner här på bloggen inom kort ^^

Imorgon händer en sak som jag sett fram emot läänge. Det blir guildfest i Oslo!! För första gången sen Oktober så kommer ca 15 guildies från The Northern Legion att mötas för att äta, dricka, snacka skit och partaja loss i Oslos innerstad! Jag kan knappt bärga mig, så jag är glad att denna dag har gått så fort. :)

Kaninerna har återhämtat sig  och vi har godis, samt SUPER CHEESE DOODLES inför helgen! :D Så nu blir det mys resten av kvällen.

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar