Translate

fredag 19 februari 2010

Lite blandat.

Allt eftersom dagen har gått mår jag lite bättre. Mormor ringde strax efter mitt inlägg så jag fick prata en stund med henne vilket var otroligt skönt. Mormor har alltid varit väldigt förstående och lugn. Men dagen har flytit på rätt trögt ändå. Har känt mig trött, seg och allmänt tom i själen...

Funderade på att gå ut ikväll, men hittade ingen att ta med mig och eftersom jag känt mig som jag gjort tänkte jag vänta och se till imorgon. Men för att pigga upp mig själv lite och för att ni ska få något fint och kul att se på, tänkte jag lägga upp några videos jag gillar.

Enjoy.

En vacker video med en stämningsfull omgivning.. hon har alltid så fina korsetter på sig.

 

En lite annorlunda version på Snövit.. Mörk och tung, men videon är bra.


Gillar känslan i denna video, samt hennes röda klänning och läppar.


En väldigt känslofull text i en vacker video.

Och några roliga videos man blir glad av:

Smittsam sång som man bara inte kan låta bli att le av. Tack Minna!

Alla kattägare känner nog igen sig i denna. *skratt*


En gullig musikvideo om förbjuden och obesvarad kärlek :P


En härlig och medryckande låt om nörding i all sin prakt! :D


Och till sist en rätt sjuk, men rolig musikvideo om hur det är att vara kossa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar