Translate

torsdag 4 mars 2010

Hemmadag.

100 - Relaxation av novablue på Deviantart.com

Goddagens på er.

Idag är en skön dag. Det är torsdag, alltså snart helg igen! :) Samt att jag kan ta det lugnt idag. Allt är fixat och jag har inget speciellt jag ska göra idag. Det är så skönt att veta att jag ska jobba! Jag ska få in pengar och skattekortet är på väg. Så idag passar jag på att ta det lite lugnt och göra nyttigheter här hemma.

Jag vaknade rätt sent, efter 11. Sedan dess har jag ätit frukost och fått mig en varm och skön dusch! Jag har dessutom röjt upp i rummet och börjat tvätta. Det behövs. Tvättkorgen var nästan på gränsen till överfull :P

Utanför skiner solen, men det blåser så det känns ganska kyligt. Får väl se om jag får mig en liten promenad idag senare. Men just nu känns det skönt att bara sitta och låta tvätten ta hand om sig själv. Funderar på att ta ett mellanmål. Det var ca 3-3½ timme sedan jag åt och vi har väldigt god spekeskina och polarbröd hemma! *mums*.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik med Terje stereoanlägg på min dator och njuter. 
Inget mer att rapportera just nu, så tills vidare får ni ha det bra!

//Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar