Translate

lördag 6 mars 2010

Nostalgi..

Hej.

Idag har varit en lugn dag. Vi vaknade vid ca 10.30 och efter det har vi spenderat större delen av dagen vid datorerna. Jag har spelat Sims 3 och Age of Conan. Känns väldigt skönt att jag börjar få tillbaka spelglädjen för Conan. Kanske beror på att jag har en ordentlig dator att spela på igen! :D

Men vi har tagit en liten promenad idag. Till affären för att inhandla lite snacks och allmän påfyllning. Det var rätt skönt ändå, men jag kände mig lite lurad när solen sken så och det såg så varmt ut ute, när man sen kom ut och känt det var rätt kallt!

Men men, det har varit fint väder hela veckan och det har smält bort mycket snö.. Så jag vet att våren är på väg :)

Imorse fick jag ett meddelande från mormor. Hon hade satt in lite mer pengar åt mig mig och sa att jag skulle få lite mer när hon fått sin pension. Jag blev helt rörd. Hon är sååå snäll min mormor! <3>

Apropå det så har jag ännu inte fått mitt skattekort, men väntar spänt på det. Informationsmötet för jobbet är den 11:e, alltså om inte alltför lång tid :)

Nu håller jag på att ladda ned ett riktigt nostalgiskt minne från min barndom. Nämligen filmen "Kalle Stropp, Grodan Boll och deras vänner" från 1956. Tittade mycket på denna kultförklarade film när jag var liten och när jag tittade denna lilla snutt nedanför på youtube så uttrykte Terje att det nog inte är så konstigt att jag har blivit som jag är *skratt!*

Nu blir det surfande runt innan filmen är klar och sen; Ostbågar!

Seeees!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar