Translate

onsdag 27 oktober 2010

Rekord.

Det blev inga skor idag.. De var inte på reahyllan och jag fick därmed låta bli :( Men jag fick bytt batteri i min stegräknare och har haft den på mig större delen av dagen. Inget skattekort idag heller då jag efter blivit hänvisad hit och dit var för sent ute och för att Scharma tydligen ligger på sjukhus just nu..

Men jag kom hem till en lättad Terje som meddelade att tandläkarkostnaden inte skulle bli lika illa som vi trott och att jag kanske får mina skor ändå ;).

Men detta inlägg är tillägnat min blogg där det igår blev rekord på besökare! Det tycker jag är riktigt kul!

Idag har jag varit på bristningsgränsen av smärta. Min vänstra handled har varit så smärtsam att jag inte kunnat knyta skor eller min kofta, eller kunna hålla i saker.. Jag har mått riktigt dåligt och längtar verkligen till på måndag då jag ska till läkaren.

Uff, hoppas att nu har det bättre än jag. 

kram.

2 kommentarer:

  1. Kramar, hoppas att de vet vad som felas dig hos fabror/tant doktorn :(

    Men kul med lite rekord, det tar sig :)

    SvaraRadera
  2. SV: ja jag ses gärna igen :) Jag hade dte supertrevligt på bloggfesten!

    SvaraRadera