Translate

tisdag 26 oktober 2010

Bilder av goodiebagen.

Hejsan. Nu tänkte jag visa allt smarrigt som jag fick med mig hem i goodiebagsen från bloggfesten. Jag måste absolut ge Cilla och Sanna väldigt mycket beröm efter att ha lyckat få ihop sååå många sponsorer och ställa till med en sådan lyckad tillställning. På stället fanns också makroner från  Kristines Franske Fristelser, minicupcakes från Hancockcupcakes och kokosbollar från någon annan. Det var en otroligt kul kväll och hoppas på fler i framtiden! Here we go:


I den första bagen låg en hel del produkter från Swartzkopf, samt några produkter från Disp, en ögonskugga i brun nyans av E.l.f samt ett lipgloss från Make-up Store.


I den andra bagen fann jag denna underbara handväska från Fancy Fanny. Älskar den! Undrar hur de visste att den röda var till mig ;)


Den tredje var fullproppad med saker. Det första man hittade var dessa. En tidning från Makeup Store, en Elle-tidning med ett presentkort från Bladkongen.no, ett presentkort på en hårfärg från Swartskopf och ett kort med en kod som ger 20% rabatt hos Cocoo.


Betakaroten från midlefartsonsession och multivitaminbjörnar från Gevita och grönt te från Little Miss Teabag.no


3in1 cleanser och en dagkräm från Oriflame, en fuktkräm från Weleda och en cellulitkräm från Caredirect.no


Örhängen från Dobb.no, en utfällbar bordskrok med väska från Krookis, faketatueringar från Bik Bok, ett rabattkort från Smalslips, Rabattkod från shopping4net och ett mycket snyggt armband från Tokyo Jane.


Doftljus och rökelse från Black Design.


Tancan från shopping4net och hårspray från Swartskopf.


Solpass från Brun og blid...


 Cubus smink från MNY maybelline,


Och en topp från Cubus.


Korthållare från Jofama och tamponger från Libresse.


Till sist visar jag detta hudvårdskit från Karin Herzog, som jag fick som pris när jag vann danstävlingen.

Som ni förstår blev jag väldigt överväldigad och jag är det fortfarande. Jag har inte hunnit prova några av produkterna än, men det kommer väl i sinom tid. Alla produktnamn är länkade, så om ni är nyfiken på sidorna sakerna kom ifrån - är det bara att klicka på namnet under bilderna. Mina favoriter är dock väskan från Fancy Fanny, armbandet från Tokyo Jane och örhängena från Dobb.no. Men jag ahr inte hunnit gå in och kolla på alla de sidor jag har presentkort och rabattkoder till än. Det finns nog en hel del kul där :P

Nu sitter jag nyduschad i morgonrocken. Jag tänkte klä på mig nu och sticka ned på Storo. Bianco Footwear har 50% på sina höst varor denna vecka och jag ska kolla om jag äntligen kan få skorna jag önskat mig så länge! Jag tänker dessutom kolla om jag kan få tag i stödstrumpor jag kan ha på mina handleder samt knä, så jag slipper ha så ont

Det var allt för mig. Ha en fortsatt fin dag!

Kramar//Anne

1 kommentar:

  1. Su-weet ^^ Välförtjänat, I say. Kom alla produkter utom väskan och dansvinsten i samma påse/säck? *Happyhappy* :)

    Du får berätta hur Gliss-produkterna funkar, jag är lite nyfiken på dem. Använder de orangea just nu för att tämja tuggummiburret. :)

    SvaraRadera