Translate

måndag 18 oktober 2010

...


Denna vecka har bara flutit på. jag har försökt vara nyttig hemma och städa samt tvätta, samtidigt som träningen har blivit mindre. Tror att jag har överansträngt mig då det går otroligt tungt att gå uppför backar och trappor. Så jag har slappat lite denna vecka. Försökt vila mitt ena knä som gjort ont och tagit hand om terje som vi tror har haft en liten muskelinflammation i ena vaden. Jag har gått och väntat på svar från min husläkare, vilket jag har fått idag. 

I helgen har vi tagit det lugnt och spelat samt ätit middag med Iren och Øyvind och promenerat lite med dem. Det känns skönt för att jag verkar inte ha samma sötsug som förut och har därför också ätit mindre onyttigt denna helg. Jag har också gått ned i vikt efter dessa fyra veckor. Har tappat ca 1½-2 kg tror jag. Det är härligt med resultat!

Jag och Terje har hittat en genväg till Iren och Øyvind från Jokerbutiken denna helg. Den innebär lite lätt bergsklättring. Men det är ganska skönt. Det enda momentet jag inte gillar är att man måste ta sig över ett staket.. Vilket har gett mig ett väldigt fint blåmärke på baksidan av ena låret. :P

I och med detta så har jag hittat en väldigt fin plats att ta modellbilder på. Och apropå modellbilder så ska jag faktiskt stå modell nu på onsdag. Det ska bli "Kat Von D-inspirerade" bilder. Eller ja, inspiration av bilderna som hänger i hennes studio. Och sen har en till fotograf kontaktat mig och vill ta bilder i början av november. :)

Idag fick jag som sagt brev från min husläkare. Hon skrev att de tydligen sett några saker i mina blodprov och att jag skulle kontakta dem för konsultation. Vilket jag har gjort. Jag har hunnit stressa upp mig och fått halvt panik över att de "har sett något", men fått lugnande besked från folk jag spelar med att det bara kan vara att jag har vitamin/mineralbrist. Så jag har lugnat mig. 

Inget nytt på jobbfronten heller. Har kollat igenom ca 200 jobbannonser idag och sökt kanske tre st jobb. har fortfarande inte hört någonting från de andra jobben jag sökt. Men vi får väl se..

Jag är väldigt seg och trött idag. Därför orkar jag inte skriva så mycket. Men ville iaf ge er en liten uppdatering av vad som hänt. Nu ska jag sätta in resterna från helgen i ugnen och läsa lite Conan tror jag. Ha de' bra de

1 kommentar: