Translate

tisdag 3 augusti 2010

Lugna dagar.

Både igår och idag har vädret varit för dåligt för jobb. De har haft stängt. Så jag har spenderat dessa dagar på ett vis jag sällan gör: framför datorn.

Igår så satt jag vid Conan hela dagen och var lagom uttråkad när Terje kom hem då det inte hände något alls... Och idag har jag spelat Starcraft II som Terje hade köpt med sig hem igår. Det är riktigt kul och jag har nu fått ett eget av Terje. Det enda problemet är att jag måste ladda ned det och bara det ska ta 7 timmar! :(

Jag försökte att installera det från Terjes skiva... Men tydligen så har nog linsen på min CD-läsare pajat. Så fort man stoppar in en skiva, snurrar den runt... och runt... och runt... Men inget händer. Så jag har inte kommit igång att spela ännu.

Jag har inte bara slappat idag. Jag har varit nyttig och städat köket och lagat mat. Imorgon ser det faktiskt ut som att det ska bli fint väder. Så det blir en liiiten lön den 15 iaf :P. På måndag ska den stoora personalfesten på Lektern bli av också, med temat "Hawaii".. Jag undrar vad jag ska klä mig i.. Har ingen bastkjol precis, och ingen kokosnöts-bh heller :P. Men det får väl tiden avgöra ^^

//Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar