Translate

onsdag 11 augusti 2010

Bättre dag.


Hejsan.

Idag känns det mycket bättre. Jag har fått sova ut, även om jag hade en ganska äventyrlig och spännande dröm. Jag tror att jag har spelat lite för mycket Starcraft II för jag drömde om människor som blivit infekterade av något som gjorde de ohyggliga och så att de bara kom fram nattetid och sällskapet jag var med försökte skydda sig mot dessa.. Men man fick passa sig, för det var små kryp som kunde smitta dig. 

Jag har dessutom tagit en promenad i regnet innan frukost för att handla balsam, kanel och mjölk för att sen kunna äta en god portion havregrynsgröt och nu är jag nyduschad. Så nu sitter man med bra musik och myser av ledigheten samt regnet. 

När jag var och handlade upptäckte jag att de öppnat den nybyggda delen av Storo. Det har verkligen blivit fint och känns väldigt mysigt där inne nu. På  vägen ned hade jag en uppenbarelse som jag kan få ibland. När jag faktiskt upplever nuet som det är och verkligen ser saker som de är.. Då såg jag verkligen molnen, himlen och träden på berget längre bort. Jag tog verkligen in trafiken, känslan av mig själv och intrycken från byggnaderna runt omkring. Det var oerhört njutbart..

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Men jag funderar på att höra med Patrik om han kanske vill ta en fika idag.. Så tänkte jag höra av mig till Tom. Det var verkligen länge sedan jag hörde något av honom. Jag hoppas allt är bra med honom. 

Jag ser idag en ljus framtid och är lycklig för det jag har. Det ska jag verkligen ta till vara på och njuta av. :)

Kramar//Anne

1 kommentar:

  1. Det där lät verkligen härligt! Glad att du kan finna harmoni i tillvaron.


    Kramar Catrin

    SvaraRadera