Translate

söndag 23 september 2012

Omorganiseringsdag och årsdag.

Igår när vi satt på bussen kom vi på att vi hade vår treårsdag igår. Vanligtvis brukar jag komma ihåg sådana saker.. tydligen har jagg jobbat och tänkt på annat tillräckligt mycket, för pinsamt nog hade jag också glömt det.

Efter vi kom hem från IKEA igår så satte vi upp hyllorna och fick upp de nya skåpen. Jag spenderade hela kvällen med att gå igenom kartonger jag hade stående och få in saker i den nya garderoben.

Jag hann inte helt färdigt och jag har ett enormt lass med tvätt, men det känns otroligt mycket bättre här nu. Det saknas bara gardiner för datafönstret och några bokstöd som förhindrar att allt vi ställer på hyllorna, står kvar där.

Vi behöver också ta en tur till soptippen. Vi har en hög med kartong och gamla saker som bara tagit plats.
Det blev överlag en bra årsdag, även om vi inte gjorde något speciellt

Idag ska Terjes syster komma till oslo. Vi vet inte när eller hur men det ska bli kul att se henne igen. För tillfället så ska jag ta mig upp ur sängen, tvätta tatueringen och sätta igång med tvätten. Vädret ute verkar grått och blåsigt...Då blir det ännu bättre att göra saker inne. :)

Hoppas att ni får en fin dag.

Kramar //Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar