Translate

söndag 20 december 2009

Söndag.

Jaha, satt man här. Där man har suttit större delen av dagen. Och spelat Conan samt fixat min blogg. Det har varit en trevlig dag, men fryser om fötterna. det har jag gjort hela dagen. Vi har just tagit en paus i spelandet för att laga oss lite mat och för att jag ska ta mig en dusch. Känner mig intemotiverad det mesta varmvattnet verkar ha tagit slut och "I am no big fan of cold showers!" Det är ett problem vi har väldigt ofta i det här huset, men vaktmästaren sa att han hade ringt rörleggereförhoppningsvis blir det fixat inom en snar framtid.

Kaninerna verkar också ha en slappdag. De har knappt rört sig ur fläcken på hela dagen, även om vi har öppnat åt dem. Men men, även kaniner behöver slappa ibland! ^^

Som jag har sagt har jag målat julkort åt Terjes familj och jag vill visa hur de ser ut. Här är de:

Ochinsidan har jag skrivit med handskrift...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar