Translate

tisdag 5 mars 2013

Snurrig.

Godmorgon.

Igår var det Yummydag och det gick lite lättare igår. Jag var hyffsat nöjd med arbetet jag gjort i butiken. Efter jobbet stack jag  till gymmet och körde igenom mitt program. Jag mådde inte helt 100 och tog det lite lugnt på lättare vikter på en del maskiner. 

På vägen hem stannade jag förbi Storo. Jag köpte nya broddar och var på impuls in i data/telefonkiosken för att kolla om de hade ett sportarmband till en HTC One X. Först såg det ut som att de inte hade men de hade precis fått in och bara inte hängt upp den. Så jag kände att jag hade väldigt tur...
Tyvärr märkte jag på vägen ut att jag hade tappat mina fina pulsvärmare som mormor stickat med mina smattelefonvantar.. Så jag letade hela vägen upp till trikken.. Jag hittade den ena på trikkspåret, men den andra såg jag inte en skymt av.. Så jag tror tyvärr att jag tappade den på vägen ut från trikken....

Det är så typiskt. Jag hade precis hittat en kombo som funkade och det var ju inte länge sedan jag fick pulsvärmarna i posten..  kanske kan ringa hittegods för säkerhets skull.

Idag står sånglektion och biojobb på schemat. Jag värderar att simma lite innan sången.. men då måste jag åka iväg snart. Och jag vill inte helt skynda mig hemmifrån så tidigt.
Ni får ha en fin dag.

//Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar