Translate

tisdag 12 mars 2013

Sexy dream.

Hej!

Jösses, vilken dröm jag hade inatt! Jag minns inte början.. men jag fick syn på en häst i drömmen. När den gick förbi, så fick jag syn på att den som ledde hästen inte var någon mindre än Annika Nilsfors. En veterinär jag och mamma umgicks med när jag var liten.

Vi följde med henne och kom till några byggnader - och till slut ett stort och lyxigt stall. Inne i stallet fanns det fler vackra hästar. Jag hann lagom se och beundra hästarna då jag blev förflyttad till ett stort och lyxigt strandhus. Jag var på en stor veranda/balkong på baksidan av huset. Det var fler personer runt mig, men ingen jag kände. Utanför balkongen var havet, men det var en skorpa av is på vattnet.
Jag lekte på balkongen, bland annat svingade mig ut  över kanten och sedan tillbaka upp. Där träffade jag på ingen mindre än Frida, Annikas dotter. Jag blev glad av att se henne och skämtade om att "det bara var att slänga sig i vattnet" samtidigt som jag tänkte "huuuu, vad kallt!".

Trying to surface av Dosulan på Deviantart.com

Efter det måste jag ha gått in i huset, för helt plötsligt var jag i en gruvliknade korridor/rum. Där satt en gäng killar och spelade ett spel där satsningen var olika föremål.. Det såg ut som hårspännen, broscher och halsband. Jag klättrade upp till dem och försökte komma in i spelet. Det  var väldigt trevligt att sitta där en stund medan jag beundrade föremålen.
Mitt i spelet svingade jag mig som en apa bland kanter och handdtag som jag hittade på väggar och tak..

Yo Landi Visser i Die Antwoord.

Efter spelet var slut så gick jag en bit in i grottan/rummet och hittade sängar. Jag stannade en stund där och då dök Yo Landi från Die Antwoord upp. Hon var halvnaken och jag tycker i vanliga fall att hon är extremt snygg. Pulsen gick upp när jag tänkte på det. Det kom en impuls jag inte kunde stoppa. Jag började kyssa henne på huden. På magen och höften. Hon spände sig i njutning, men blev osäker och tittade över på sängen bredvid. Där satt Ninja (ledsångaren i Die Antwoord) och nickade gillande åt oss att fortsätta.
Så jag forsatte ned, kysste och retade på känsliga ställen. Till slut gick jag ned och slickade henne henne till hon kom. Det var otroligt upphetsande!
Sen försvann hon, men Ninja var kvar och hade blivit kåt, vilket jag också blev... igen. Så vi hade sex vi också. Men hann inte genomföra det helt för det kom någon som skrämde oss och vi rusade iväg åt varsit håll.

Efter det började jag vakna.. så jag minns inte mer. Men vilken dröm! Jag undrar vad det betyder..
Jag vet ju det uppenbara: Det betyder inte att jag vill ha sex med andra människor. Men man börjar ju fundera. Jag och Terje hade det trevligt igårkväll.. så att jag drömmer om sex är lite underligt. Jag brukar inte göra det, speciellt inte efter jag precis haft det.
 
Jag ville bara skriva ned detta.. Idag väntar sånglektion, biojobb och ev jogging.
Hoppas att ni har en fin dag. Om någon har några ideer om vad detta kan stå för, så säg det gärna.


//Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar