Translate

fredag 8 mars 2013

Fredag.

Godmorgon på er!

Sedan i tisdags så har jag varit ute och joggat en gång, varit på gymmet en gång och tagit en lång promenad. Det är så otroligt skönt att ha fått sådan träningsmotivation för tillfället! Jag ska hålla igång så länge jag klarar nu.

Det var en väldigt intressant dag på jobbet i tisdags. Vi var fyra stycken totalt, varav två kunde kassa. efter ca två timmar så började nätverket krångla. Kassorna slutade fungera en efter en, tills vi till slut bara hade en som fungerade.
Då fick jag reda på att hela nätverket i Oslo Kino var nede. Nätsidan fungerade inte och vi fick inte sålt något på biograferna heller.. Det höll i sig i kanske 45 minuter. Väldigt spännande att förklara för alla som ville köpa något att de inte kunde det.. Men dagen slutade bra iaf så det var bra.

Efter det har jag haft två Yummydagar. Jag har fått uträttat saker som jag inte alltid har tid till och kunnat bidragit till att butiken ser bra ut i helgen. Jag har fått beröm för mitt arbete och jag har haft sällskap av mina chefer en del också. Så det har varit god stämning i butiken.
Och som varje torsdag/fredag så fyllde jag upp med godis till i helgen :)

Jag har skickat iväg dokumenten till skatteverket, så snart kan vi börja med inbjudningarna. Väldigt skönt att se att det går framöver.

Idag är det sista jobbadagen för veckan och så har jag LEDIG HELG! :D

Nu har jag  en avslappnad morgon. Jag ligger i sängen och ser på tv med god frukost och bloggen. Efter ska jag ut och jogga i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar