Translate

tisdag 16 november 2010

Bostadsläget.

Hejsan.

En sak jag glömde berätta igår var att vi var på visning i en liten mysig källarlägenhet på 50 kvm förra onsdagen. Det var väldigt spännande. Jag har inte varit på så många visningar förutom med mamma och det känns ganska speciellt att varit på visning för en lägenhet för mig och pojkvännen. Jag blev lite uppgiven då det var väldigt många på visning och trodde att vi nog inte skulle få den, men det var ju bara att hoppas på det bästa. Vi lämnade uppgifter och referenser och kom hem glada och ivriga. Den var oerhört mysig och den ligger ca 10 minuter från vårt gamla rum.

Det tog ca fyra dagar innan vi hörde något. Han ringde igår och den glada nyheten är att: Vi har fått en lägenhet! Den bästa julklappen vi kunde få tror jag :). Vi ska skriva på kontraktet på onsdag och vi kan flytta in i början av december.. Nu börjar det bli en del kommer att hända i december ^^

Jag är Otroligt glad!

Kraaaam!! //Anne

3 kommentarer: