Translate

fredag 22 februari 2013

Jobbhelg.

Dags för en jobbhelg igen då. Igår jobbade jag på godisbutiken igen och jag har i princip blivit återställd från matförgiftningen nu. Jag hade ont i magen igårfortfarande, men bara om jag rörde på mig för mycket. Så större delen av dagen gick det bra, det var först vid 16-tiden som jag fick ont igen. Jag hade då fått upp tempot och tror att det var det som orsakade det.

Laugh av Lank10 på deviantart.com

Chefen nämte återigen att han tyckte "att det kanske var dags för mig att sluta på bion, för att ta fler dagar där så jag slipper jobba helg och får jobba på vardagar". Med ett litet humoristiskt tonfall i rösten. :P. Jag är ju glad att han uppskattar mig så, men jag trivs så bra med de jag jobbar med på bion. Jag har det så kul med dem. Varje gång jag tänker på de små internskämt vi har, så värmer det hjärtat. Jag jobbar ju i stort sett själv på godisbutiken också så jag vill inte riktigt ge upp det än.
Självklart är det skönt att veta att jag ev har en form av karrär på godisbutiken, men bion är det första ordentliga jobbet jag har haft och jag trivs fortfarande väldigt bra där.

Nu på morgonen har jag städat åt kaninerna, haft de ute och legat i sängen, sett  på tv och ätit frukost. Det är skönt att kunna ta det lugnt på morgonen. Nu har jag äntligen fått köpt C4 kuvär så vi kan skicka dokumenten till danmark och Sverige.

Och jag har beställt fullförande tillbehör till min outfit, till bröllopet. Älskar att vänta på paket! :)
 Jag hoppas att ni har en bra dag.

Kramar //Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar