Translate

torsdag 8 juli 2010

Dagen före dagen.

Ja, då var den här! Imorgon bär det av till Sverige och ni anar inte hur mycket jag ser fram emot detta! De senaste jobbpassen har känts som de aldrig skulle ta slut och timmarna har sniglat förbi.

Jag har haft många otroligt trevliga gäster och haft väldigt kul på jobbet trots den sega väntan på morgondagen. Jag har haft några sällskap som har lämnat Lektern väldigt nöjda och glad, vilket har gjort att jag känt mig väldigt duktig. :)

Jag har dessutom fått med mig hem ca 500 kr per dag, så jag är nöjd på den fronten också. Idag regnade det som väderleken sagt när jag vaknade ca 07.45 när Terje stack. Väderleken hade sagt det så jag kunde lugnt sova ut. Jag vaknade igen lagom till att jag skulle ringa ned till Lektern som gav mig (som förväntat) beskedet om att de hade stängt.

Så idag har jag packat och förberett inför imorgon. Har pratat med mamma lite på skype också. Hon var väldigt glad och mådde bra. Nu har man spelat klart för kvällen och fuunderar på sängen. Har haft lite huvudvärk och halsbränna idag.. så jag hoppas att jag håller mig frisk under Sverigeresan. 

Imorgon blir det bilhämtning och avgång! Oooh, gläder mig! Godnatt och sov så gott!

//Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar