Translate

onsdag 16 februari 2011

Bloggork.

Tired av zemens på Deviantart.com

Hejsan. Jag är ledsen att jag inte har skrivit på ett tag. Jag är inte van att ha så mycket att göra varje dag, så det har varit full rulle i två veckor nu vilket har gjort mig väldigt trött. Jag kliver numer upp vid sju var morgon - jag brukade kliva upp vid nio eller tio och jag orkar hålla energin upp genom kursen. Efter kursen klarar jag av att göra något ärende på stan eller träna lite, men när jag kommer hem sen är jag väldigt sliten..

Jag har helt enkelt inte haft ork att skriva. Men kursen är fortfarande väldigt intressant och jag har jobb på Fagerfjäll hela nästa vecka, så det tar sig. Livet tar sig. Kaninerna har också nästan blivit kompisar nu vilket jag är glad över...

Nu ska jag äta färdigt min frukost och försöka vakna. Jag lovar att jag ska bli mer aktiv här, men måste bara finna ork först :P

Ha en fin dag på er! Kraaaam! //Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar